07.09.2009

Arv



Da min kjære bestemor døde for 2 år siden, var jeg så heldig å arve dette nydelige servicet. Riktignok hadde hun fått det av min mor tidlig på 80 tallet, og det var da naturlig at jeg overtok det.
Servicet er fra Bavaria, er i tynn lekker porselen og selvølgelig er jeg veldig redd for at det skal bli skadet. Derfor står det trygt plassert i skapet og venter på å få komme fram. Det er så mange små barn i omløp i selskapene hos oss, det er nok grunnen til at det har fått stå i fred i skapet.
Har begynt å gjøre "litt" om i butikken i dag, og har flyttet på absolutt alt sengetøyet vi har. Håper det blir så bra som tenkt, er en god del jobb å flytte på så mye...
Skal på Arbeidsutvalgs møte i barnehagen nå, er leder og tenker å ta et år til om ikke mange nok melder seg. Har en del saker som vi ikke er ferdig med som jeg ønsker å følge opp.Så, vi får se hva det blir til.
Er en gjeng med engasjerte foreldre, samarbeidet har gått glatt så dette har bare vært morro. Har i tillegg til alle sakene, arrangert Licia frokost, 17. mai kafe og sommeravslutning som har vært vellykket. Ante ikke at jeg hadde en leder i magen....
Dere få ha en fin kveld, håper å være ferdig til Grays anatomy begynner:)


4 kommentarer:

  1. For et nydelig servise! Det var du heldig som fikk arve. :)

    SvarSlett
  2. Skjønne kopper du har arvet, er jo selvfølgelig svak for roser i interiøret;) Godt med slike minner;) Håper det går bra med dem i "isolatet"- vi lå første uken på isolat- de måtte jo utelukke svineinflunesa og andre ting, men det hadde han heldigvis ikke- men det var pyton å være på isolat- ringe på personalet for den minste ting- og så videre..
    Vi trenger ledere- så det er jo flott at du tar ansvaret;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Det er koselig med arvegods :) Kjempefint servise som jeg skjønner du gjerne vil ta vare på.

    Ønsker deg en fin kveld! hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. Det var et fint servise;o)
    Ekstra gøy er det å arve ting som man har et forhold til.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett