20.01.2010

Kreativ blogger?

 

Med denne awarden følger en utfordring:

1. Kopier awarden på bloggen din
2. Link til personen som ga deg awarden
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til
5. Link til deres blogger
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden


Har fått denne awarden og utfordringen fra Lindas sylyst, hun har en inspirerende blogg hvor hun blandt annet viser sine nydelige selvsydde produkter. Hun har også en bloggshop hvor du kan få kjøpt en del av produktene:) Med dette er jeg vel en kreativ blogger??


Om meg...
1. Er lett å engasjere, klarer desverre ikke alltid å legge det fra meg før jeg legger meg....
2. Eeeeeelsker lys, i alle former. Vinter himmel lys, sol, lyse tekstiler, lyst interiør osv...
3. Er nok rimelig effektiv, og har et høyt ønske om at alle andre skal være det også. I allefall i nærheten av meg....
4. Har en stor skapertrang, men tiden strekker ikke alltid til....
5. Hodet mitt er desverre fullt av ideer, litt slitsomt....
6. Hater å rydde, selv om jeg gjør det hele dagen... Er ikke spesiellt glad i husarbeid heller, derfor har jeg hushjelp.
7. Ønsker det beste for alle, selv om jeg ikke alltid opplever at alle ønsker det beste for meg... De har kanskje ikke helt evnen til å sette seg i en annens sted og se en annens behov? Strekker meg nok litt langt til tider?

Det var litt om meg, er vel nokså lik mange andre av dere?

Ønsker å gi denne videre og til en gir jeg den tilbake.
1. Lindas sylyst, får den tilbake fordi hun gir meg masse inspirasjon!
2. Ralfefarfars paradis, ser at hun har fått denne før men hun fortjener den absolutt igjen. Eeeeeelsker den fine bloggenhennes, nyyydelige bilder (Viser detaljer slik jeg liker det og med deilig lys i bildene), veldig inspirerende  interiør...
3.Maganda, bare se de nydelige tingene hun lager!!! Denne jenta har mål og mening med det hun gjør:) Kommer dessuten fra samme by som jeg...
4.Drømmen om en eplehage, urtolig lekkert interiør. Her er det bare å suge til seg inspirasjon....
5. Villmarkstausa, koselig blogg. Interiør og hverdagsliv, nydelig håndarbeid:)
6. Christines interiør, har også fått den før. Hun fortjener den igjen fordi hun deler så mye av seg selv med oss. Vakkert interiør....
7. Prinsesse Elin, need to say no more! Glimrende blogg, rett og slett!!! 

Ha en fortsatt nydelig kveld alle sammen:)

Klem fra meg. 


4 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk :-)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  2. Du er god du;o))) Tusen tusen takk snille du;o)))
    Så gøy å lese mer om deg.
    Klem
    Linda;o)))

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Kom innom for en titt;-)

    SvarSlett
  4. Hej Gumman

    så kul att få läsa mer om dig:)

    Jättefin header du gjort:)

    Hoppas du får en fantastisk helg fina du:)

    Kram Sari

    SvarSlett