13.04.2010

Ukas gjøremål



Hei på dere:) Søndag var det knall vær og vi var ute hele dagen. Solskinn, fin temperatur og så og si vindstille. Vi hadde masse besøk i hagen, både barn og voksne. Utrolig koselig dag! Det er fremdeles nokså mye snø må jeg bare føye til:) De to siste dagene har det vært overskyet og litt regn. Satte i gang med en skikkelig kaoskontroll i kjelleren........... 
Føler meg litt skamfull når jeg går igjennom tingene mine, jeg har så mye! Noe skal kastes, noe har funnet turen ut herfra og på hytta til en venninne, noe skal et par gutter som skal stifte sitt første bo sammen, ha i huset sitt når de får kjøpt et:) Har fått orden på det meste, men må nok bruke en del av morgendagen også. 



Skal feire lillefrøkna sin 4 års dag til helga. Må komme i gang med litt baking snart:) Det er stor stas å ha sleskap,  vi har planlagt det NØYE min lille skatt og jeg:D Oppskrifter på kakene her.

Ha en fin kveld!

7 kommentarer:

  1. Så nydleig hagemøbler du har... de likte jeg godt
    Ellers så jo de kakene helt fantastiske ut

    ha en herlig kveld videre

    SvarSlett
  2. Så koselig du har fått det ute :)

    Den ostekaken har jeg også oppskrift på...
    Helt lik, men bruker to pakker ost, halv krem og halv rømme ( ikke lett )
    Skal lage den til fredag, da skal jeg ha jentekveld ,)

    SvarSlett
  3. Når sa du det var selskap, sa du at du sa? *sikler* De kakene så superduperknallgode ut!

    Mvh Tanatrollet

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den lille store pia;)
    Har en award inne hos meg til deg.
    Klem J.

    SvarSlett
  5. Så flink du er, deilig med littopprydding:) det er utrulig hvor mye som samles opp over tid:/
    så koselig helg dere hadde:) fint og koselig førstebilde:)
    gratulere med 4 åring:) kakene ser kjempe gode ut:)
    god helg
    klem

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Så hyggelig du vil følge meg ♥
    Jeg legger meg til her hos deg også ;)

    Har ikke vært inne her på en uke nå pga ting i familien, men tenkte på et innlegg i dag da..

    Titter innom snart igjen !

    SvarSlett
  7. Jeg følger selvfølgelig deg for lengst....

    bare surer her jeg nå !

    SvarSlett