21.09.2011

Badet mitt









 





 







 








22 kommentarer:

  1. Hei kjære deg!

    Godt å se deg tilbake her igjen. Skjønner at du har hatt en vanskelig tid. Det er godt det finnes mennesker som ser det gode i folk! Skulle vært mange fler av dem. Alle gode tanker til deg fra meg. Klem!

    SvarSlett
  2. Leire Bilder av badet ditt, forresten! Du har god smak. :)

    SvarSlett
  3. Hei;)
    Så koselig med innlegg fra deg igjen;)
    Og for en TØFF mamma du er!
    Er så godt og høre at dere får hjelp og at ikke alt er håpløst lenger - stå på!
    Jeg HEIER på dere og er sikker på at dette klarer dere!!

    Stor klem Line

    SvarSlett
  4. Stå på! Dette klarer du:)
    PS: For et pent bad! Heldige du:)
    Ha en fin dag videre!
    Klemklem, Fruen i nord!

    SvarSlett
  5. Heldig er gutten din som har en mamma som deg. :):)
    Vondt at dere må gå igjennom dette. Men godt at du har funnet styrken og kampviljen.
    Stå på!
    Klem,klem

    Ps. nydelige bilder! :)

    SvarSlett
  6. Har savnet deg her inne... Men en del ting er faktisk viktigere enn interiør. Godt å høre at du føler at du har kommet litt på vei sammen med gutten din. Ønsker dere begge masse lykke til videre i kampen! Stå på!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  7. P.S! Veldig fine bilder av badet;)

    SvarSlett
  8. Skjønner du har vært gjennom ei tøff tid. Godt å høre at det går bedre nå. Du er ei flott mor, som aldri gir opp. Jeg ønsker deg veldig lykke til videre.

    Badet ditt er bare så nydelig

    Klem Bente

    SvarSlett
  9. Hei - trilla tilfeldig innom bloggen din, ser du ikke har vært her på en stund..... Fikk bare lyst til å si at jeg vet hva du snakker om, at den kampen du fører er reell, at systemet ikke fanger opp, at det finnes dumme, men heldigvis også kloke mennesker der ute osv..... I min slekt er det flere barn som sliter, og foreldre som kjemper - men de VINNER også noen av kampene:) Og vit at mange barn som har det som din sønn blir flotte kreative voksne med spennende liv, om de blir sett og forstått!! Du gjør en viktig jobb, stå på for sønnen din, men sørg for å bli sett sjøl, og prioriter av og til rom for kvile og avkobling - superviktig om du skal klare løpet! Veldig lykke til og gode tanker fra meg:)

    SvarSlett
  10. Hei!
    Ser innom bloggen din fra tid til annen og leste med sorg det siste innlegget ditt...
    Jeg vet hva du snakker om og hvordan det er å se barnet sitt slite i hverdagen og hvordan andre mennesker kan være både på godt og vondt! Selv er jeg lærer og skjønner ikke hvorfor ditt barn ikke er fanget opp i systemet tidligere...håper du har sterke voksne på skolen som ser gutten din og som viser han "den gode" veien i denne vanskelige tiden. Selv synes jeg disse " urolige" elevene er de som gjør dagen min hel på jobb. De utfordrer meg til å finne den beste undervisningen for dem, og når jeg ser at de lykkes og blir godtatt er jeg like lykkelig som foreldrene! :) Kanskje er det fordi jeg har opplevd selv å kjempe for mitt barn at jeg forstår og kan sette meg inn i barnets kamp...Det er mye uforstand både blant foreldrene i klassen og andre lærere, men gi ikke opp! Gutten din er ikke A4, men hvorfor skulle han være det? Han er unik! Stå på og gi aldri opp, du kjenner ditt barn best og vet hva som er best for han. Håper dere går inn i en bedre tid framover:)

    SvarSlett
  11. Hei
    Eg veit kva du føler på! Det er så typisk...ein er prisgitt dei menneska ein møter på sin veg. Hold ut! Eg har tre gutar som slit på kvar sin måte, og mange gonger vil eg berre slå av vekkerklokka og håpe at detgår over om eg søv litt til... Eg tykkjer det kan vere vanskeleg å sjå dei positive sidene deira, for det er så mykje negativt som skjer rundt dei. Men når eg klarer det, blir eg utrulig stolt! Dei har eigentleg masse ressursar og sterke sider, det gjeld berre å sjå dei og ta dei på rette måten. Eg skulle berre ynskje at alle andre såg dei slik og!! Vi er no inne i ein bra prosess (trur og håper eg) med BUP og PPT, men det er hard jobbing for alle parter. Så ein lyt berre stå på for ungane sine, men og ta vare på seg sjølv oppi alt. Ynskjer deg masse lykke til og ALDRI, ALDRI gje opp!!
    Ein god klem frå meg!!

    SvarSlett
  12. Så fint at du skriver så fine ord om gutten din <3 å at det nå ser ut til å gå bra. Er selv, og har vært i samme situasjon som deg. Tungt å måtte kjempe med systemet. Hvert ring til PPT i vadsø svares med at vi har desverre ikke kapasitet... Mange som henger mellom to stoler. Du, som jeg vet jo hva det krever av ressurser av oss foreldre for å kjempe med systemet. Å ikke alle barn har foreldre som har slike ressurser, desverre. Lykke til med kampen videre. Klem fra en mamma til en annen ;)

    SvarSlett
  13. Håper det går bra med dere, skjønner at blogging kommer i bakgrunnen. Det er fryktelig å føle seg prisgitt andre menneskers vurdering. Og desverre så kommer ikke hjelpen av seg selv- man må stå på selv- selv om det skulle være unødvendig. Det er trist at systemet skal være slik at ting nesten må være helt ute av kontroll før man får hjelp.
    Ønsker dere ei fortsatt god adventstid, så håper jeg vi hører fra deg etterhvert.
    Nydelige bilder du viser fra badet ditt;)

    SvarSlett
  14. Hei og godt nyttår!
    Lyst og lekkert bad du har!

    Klem

    SvarSlett
  15. Hei -

    Jeg ser det er lenge siden du har blogget, men jeg synes likevel du skal henge deg med i konkurransen om Norges DrømmeBolig hos BoligDrøm.

    sjekk her: http://boligdrom.bloggr.no/2012/01/01/har-du-norges-drommebolig/

    Hilsen Eva
    BoligDrøm

    SvarSlett
  16. Jeg elsker å følge med på bloggen din, den gir meg mye inspirasjon når jeg nå holder på i innrede min første bolig! Jeg ser det er lenge siden du har blogget nå, kommer det noen innlegg snart?

    SvarSlett
    Svar
    1. Samler krefter og inspirasjon... Skal ta noen bilder i en annen forbindelse, så kanskje det blir noen på blogge også :) Tusen takk for at du finner bildene inspirerende!

      Klem

      Slett
  17. Hei!
    De brikkene fra Sia som du har under GG-koppen og mugga, vet du om de er mulig å få tak i flere av?
    Jeg kjøpte da jeg var i Vadsø en gang for tre år siden, og jeg skulle så gjerne hatt flere...

    SvarSlett
  18. Så flott bad, hvor er baderomsinnredningen fra? :)

    SvarSlett
  19. Interessant blogg du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om pusse opp Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

    SvarSlett