15.07.2009

Utfordring

Fikk denne utfordringen fra Ralfefarfars paradis:)

Fire ting jeg har gjort i dag:
  1. Hatt Kaia sin gruppe i barnehagen på lunsj og kos i dukkestuen.
  2. Foret "ørten" liftgardiner på jobb.
  3. Begynt å hekle en matte til badet.
  4. Spist deilig grillet mat hos min mamma og pappa.



Fire ting på min "to-do"-liste:

  1. Akrylere og male panelet på badet.
  2. Tapetsere soveromsgangen.
  3. Male dukkestuen hvit innvendig.
  4. Fikse blomsterbeddene i hagen.



Fire "guilty pleasures":

  1. Spise sjokolade selvfølgelig!
  2. Aldri bli helt fornøyd med huset, må fikse noe hele tiden..
  3. Elsker å kjøpe gamle og brukte ting, selv om jeg har nok fra før!
  4. Har faktisk fått litt dilla på klær, har aldri hatt det før!!



Fire tilfeldige og rare fakta om meg:

  1. Må ha harmoniske lyse farger hjemme for å ikke bli gær`n. Har så mye farger og saker på jobb..
  2. Passer egentlig ikke til å bo her jeg bor, her ikke skikkelig sommer, ikke vakkert, harmonisk og frodig. Kaldt og mye regn.
  3. Husker navn og tall/telefon nummer veldig godt.
  4. Har alltid for mange prosjekter!



Sender den videre til;
Prinsesse Elin,
Det lille ekstra,
Landlig Eleganse og
Hilde Heimdal

Blir lite blogging for tiden, men satser på å komme stærkere tilbake! Dere får ha en fin sommerkveld alle sammen:)

8 kommentarer:

  1. Hva skjer? Skrev en kommentar til dette innlegget- men så var det plutselig et helt annet innlegg- såå rart- ligger på natti, nå tar jeg kveld..hmhm..mystiske greier...

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Plutselig ser jeg at prinsessa de har kofte å greier. Har slekt fra Kauto og venner fra Karasjok. Å bekjentskap fra Varangerbotn. Kan det bli bedre:O)
    Denne utfordringen ser kjekk ut. Skal prøve å få tatt den nær fremtid. Ha en fin fin dag der oppe:O) Tuddeluuuuuuu

    SvarSlett
  3. Svigerinna mi jobba i nesseby for noen år siden og via henne så kjenner jeg Inger.A Smuk og familien.
    I kauto er det flere familier men den som er i familien vår er Tornensis.I Karasjok er det Guttorm men de har flytta nedover til Hamar:O)

    SvarSlett
  4. Nå ble jeg så fasinert av disse fotsporene jeg. Det ser ut som de er trykkt OPPOVER. Skjønner? Det er sikkert motsatt. Trykket er jo NEDOVER i sanden. Men for meg så det "OPPOVER" ut... Hm!! Merkelig. Men veldig kuult!!

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  5. Ja! Ser du det samme som meg?? Kuule var de i alle fall!!!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder! Kjempekoselig at du ville følge bloggen min! Jeg følger gjerne din også, her var det mye fint å se på! :) Ha en god dag!

    SvarSlett
  7. Hei, hei ;) bare innom for å ønske deg en god uke;) Håper du kommer tilbake snart;)

    SvarSlett
  8. Hei;o)
    Fant nettopp bloggen din, og den var kjempefin;O)
    De føttene i sandbildene var virkelig fine.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett