23.05.2009

Dagen i dag.

Dette har vært en lang dag, med jobb, en hyggelig middag ute på kafe, litt maling, litt vasking osv.
Hadde bestemt meg for å fornye disken på butikken min, så på fredag satte jeg i gang. Ryddet bort alt som stod på den, det er en stor disk så det er plass til å ha en fin utstilling på den. Kjøpte inn maling og nødvendig utstyr, pusset den litt og malte ett strøk med egghvit gulvmaling. Så veldig fint ut i dag, ble utrolig lyst og fint, den var før helt lys trefarget. Malte ett strøk til i ettermiddag, og skal ta minst ett til i morgen. Har fått nok av umalt tre nå, vi skiftet innredning for 6 år siden da vi flyttet inn i senteret. På tide å gjøre noen forandringer.

Rakk å kose meg litt sammen med barna også i ettermiddag. Litt snop og pizza. De kom seg litt sent i seng, men forhåpentligvis kan jeg ligge litt lenger i morgen. Har vasket badet og toalettet i kveld, ikke akkurat lørdagssysler men trengs det så trengs det... Har funnet ut at jeg ikke kan la meg begrense av hva dagen heter hvis jeg trenger å få noe gjort! Slik er det å være fulldagsarbeidende.

Ha en super søndag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar