06.05.2009

Oldemors dåpsattest




Har alltid vært nysjerrig på ting og tang og denne kopien av min oldemors dåpsattestfant jeg i en gammel kiste på min mammas hjemgård. Fikk satt den i ramme og glass, så den har fulgt meg lenge. Synes det er litt morro å ha den framme til minne om en del av mitt opphav. Den er fra 1873 og er selfølgelig håndskrevet. Jeg har også tatt med gipsavtrykk av min sønns fot og hånd. De fikk jeg i julegave, laget i barnehagen og er et utrolig kjært minne!
Sitter og venter på at våren skal bestemme seg for om den er kommet eller om vinteren skal holde den tilbake. Veldig frustrerende, når man venter på grønne trær og blomster i hagen!
Ser at "alle" andre har startet sommersesongen allerede, både ute og inne. Jeg vil, jeg vil og!!!!
Har vært en tur i basseng med småfiskene mine og en venn av min sønn, til og med der var det kaldt. Argh... Men barna storkoste seg:)
Våren; du skal være hjertelig velkommen hit hvor jeg bor. Jeg skal gjøre stas på deg med en gang du er villig til å slå rot for i år.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar