01.05.2011

"Ny" sofa

Da har jeg endelig fått dokumentert noe jeg har gjort..Siden jeg for tiden er en del alene, har jeg gjort ting jeg ikke har prioritert tidligere.  


Sofaen har jeg hatt lenge, over 7 år.. Lenge til meg å være. Men, liker formen og den er god å sitte i. Jeg hadde lyst på noe lysere, og da var det bare å sette i gang.  




Egentlig hadde jeg lyst på to stoler, men da det ikke er å få tak i slike som jeg vil ha her jeg bor fant jeg ut at det var bare å få jobben gjort!


Slik så den ut før. Ikke noe galt med hverken fargen eller stoffet, som er utrolig slitesterkt. Ville bare ha noe lyere, selv om det ikke er like praktisk... Har sydd et slip cover, lett å ta av å vaske :)
Får se om dette er et lite kick off... Er blogglysten tilbake?? Ha en fortsatt fin kveld og ny uke.

Ps. Mens jeg har hatt den berømmelige bloggtørken, har telleren min tikket seg over 50 000 besøkende! I tillegg er det nå 185 følgere! Ønsker å takke alle og enhver som tar tatt seg turen innom og de som har funnet bloggen inspirerende og ønsker å følge den :)
Takk alle dere trofaste!

6 kommentarer:

  1. Kjempefin sofa :) Takk for inspirasjonen!
    Mariannes

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin! Vi har også mørk sofa, og sliter litt med at den blekes bakpå i sola...

    SvarSlett
  3. Smart! Sofaen blei kjempe pen! Jeg har samme tapet som deg, bare jeg har den på kjøkkenet!Den er så lekker!!

    SvarSlett
  4. Sofaen din blei SUPERFIN altså! Kanskje det kunne vært en ide her. Vår sofa passer nemlig ikke inn lengre:/
    Har en liten giveaway pågående hos meg, flere lodd igjen;)

    Med ønske om en ny fin uke,
    Fruen i nord:)

    SvarSlett
  5. Hei, så hyggelig med et innlegg igjen;))
    Sofaen ble knallfin!
    Så flink du er ♥
    Flotte puter og;)

    Klem Line

    SvarSlett