04.06.2009

Fresher opp butikken


Sengetøy fra Turi Form



Pute, sydd i butikken av tøy fra Pagunette


Glass fra Sia



Vakkert hode fra Sia


Kjøkkenserie fra Sia


I det siste har jeg holdt på å friske opp
butikken. Gjort om, malt litt, dekorert bordene
på nytt. Det trengs stadig, når enkelte varer
tar slutt, det blir rot på bordene,
tingflyttes på osv. Alltid noe å gjøre..
Har vært på jobb helt til 1900,
så det har vært en lang dag. Så, nå
skal jeg slenge beina i sofaen og slappe
av resten av kvelden. I allefall til barna
kommer hjem fra sirkus....
Ha en fin torsdagskveld!



1 kommentar:

  1. du og du..her var det mye lekkert..bare synd jeg bor så langt unna...skulle gjerne tatt en titt..nydelig sengetøy...søt pute..også syntes jeg de bølgete zinkpottene var fine..og kjøkkenserien var skjønn..
    I kveld gjør jeg et tappert forsøk på å sy ferdig gardiner til barnerommet..håper du koser deg på sofaen så lenge det varer!!
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett