26.12.2009

Julehus

God 2. juledagsformiddag til dere alle! Her kommer noen bilder fra mitt julepyntede hus. Starter med sjenken i gangen, jeg liker det enkelt og ikke for rødt. Det lille nisselyset fikk jeg av min sønn for 8 år siden, det er alltid med i julepyntingen.

En liten nissefrøken på nissefest i barnehagen før jul:) Hun bare eeeeeelsker julen, og er herlig naiv til all julemystikk, som nissen ol.....

Bilder fra en juledo......
Har et mikroskopisk toalett i vårt 70 talls hus:)Har ikkel lys i lampa fordi jeg ikke finner pærer med tynn sokkel i butikkene for tiden!



 

 



Ha en fortsatt fin fin dag, selv skal jeg til mine foreldre å spise den nydeligste reinsteik som min mor har stekt over natten. Den blir utrolig mør og hun lager bare den aller beste sausen i verden altså! 
Min bestemor og tante kommer fra Polmak for å hygge seg sammen med oss, gleder meg til å treffe dem. Blogges:) 
 

3 kommentarer:

  1. Hei. Har ikke vært hos deg før tror jeg, men nå kommer jeg nok helt sikkert tilbake. Her var det godt å være. Så vakkert og stilfullt du har det. Massevis av deilig stemning. Og ikke for å glemme den skjønne nissejenta.
    Ønsker dere fortsatt god romjul.

    Juleklem fra Ann<3

    SvarSlett
  2. Du har en så utrolig vakker blogg.. Nydelige julebilder og bilder generellt :)
    Lot meg også provosere i innlegget ditt om julebordet som ble ødelangt, bor selv i Finnmark og opplever fra tid til annen det samme..

    Ønsker deg en fortsatt god jul :)

    SvarSlett
  3. Fine bilder du viser!
    Ha en fin romjul!

    SvarSlett