02.10.2009

Blått, del 2


Endelig fikk jeg lastet opp bildene til del to. Sist var det et eller annet feil som gjorde at jeg ikke fikk lastet opp. Har rett og slett ikke hatt tid å prøve siden da.
Dette er for tiden i gangen. Putene ligger i slagbenken og vasene står på konsollbordet sammen med blomsten i klokka og bildet.



Disse koppene bestilte jeg fra Strandlykke i sommer, noen store og noen små. Geniale til godterier ol. har brukt de mye.



Disse delene av servicet "Sissel" fra Figgjo fajanse, kom jeg over på "det hvite hus". Elsker den herlige blåfargen så jeg måtte bare kjøpe de. Er på utkikk etter flere deler.


Krakkene har jeg også vist tidligere. De er fra D.h.h. og er ofte i bruk som ekstra stoler. Bildet av Kaia har jeg tatt selv og fikset litt på, med blått på sort/hvitt.

Har helgefri og har tenkt meg på loppemarked i morgen. Det er en hel evighet siden sist, har gått glipp av mange siden jeg har hatt jobb de helgene det har vært.
Mine barn skal til bestemor på kosekveld, så vi har litt tid for oss selv i kveld. Det vil si, samboeren min har vakt (på ambulansen) så det avhenger av at han ikke blir kalt ut....
Her begynner det å bli nokså kaldt, nattefrost og kjølige dager. Det er skikkelig høst og ikke akkurat min favorittårstid. Det som er fint nå, er at det er så urtolig mye spennende varer som er kommet i butikken! Holder på å gjøre om og dekorerer for fullt. Morro:)
Ha en flott fredagskveld alle bloggvenner.


2 kommentarer:

  1. Så artig at du har funnet Sissel;) Jeg kunne nesten tenkt meg den serien selv..men det er vel ikke så lett å få tak. Høres koselig ut med loppemarked- det går kanskje litt roligere for seg der oppe enn andre steder, får jo nesten inntrykk av at folk løepr hverandre ned..
    Så koselig med barnefri;) Det er det lenge siden vi har hatt;) Men alt til sin tid tenker jeg. Det er høst er også- men det har enda ikke vært frost..
    Håper du får en fin helg!

    SvarSlett
  2. Så koselige blå detaljer :)
    Det merkes at det begynner å bli høst. Nattefrost her også, men deilige dager med sol og blå himmel. I morgen er det meldt regn... håper det uteblir!

    Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett