11.10.2009

Venninne award

Til noen fantastiske bloggveninner ønsker jeg å gi denne awarden. Dere er alltid innom og legger igjen noen oppmuntrende ord, det varmer veldig!
Håper dere vil ta imot denne, og gjerne gi den videre. Har laget den spesiellt for gode bloggvenninner og den er til for å deles:)
Kommentarene som blir lagt igjen er med på å skape blogg glede og inspirasjon til å fortsette å blogge!
De første jeg ønsker å glede på en strålende søndagsmorgen er disse:

1. Ralfefarfars Paradis. Min første bloggvenninne. Stikker alltid innom, tar seg tid til en kommentar og er bare helt fantastisk! Stikk innom bloggen hennes å sjekk ut de nydelige bildene hun tar av interiøret sitt...
2. Lindas sylyst. Er trofast følger og legger også igjen mange oppmuntrende kommentarer. Hun har en utrolig inspirerende blogg, fikser og ordner gamle møbler, syr de vakreste ting!
3. Margrethes hus og hage. Nok en trofast følger. Kommentarer som varmer og inspirerer til videre blogging. Har en vakker blogg med inspirasjon fra både inne og uterom. Deler gjerne sine prosjekter med oss.
4. Christines interiør. Er også stadig med. Hyggelige kommentarer, alltid morro å få. Har et nydelig hjem som hun deler med oss i bloggen sin. Elsker alt det hvite hun har.

Håper dere får en flott søndag, ser fram til å "se" dere igjen! Fortsett med deres flotte engasjement:)

9 kommentarer:

  1. Du er jo bare god du da;o)))) Tusen takk, det varmet langt inni hjerteroten;o))))) Den skal jeg absolutt gi videre til noen som fortjener det.
    Ha en fantastisk fin søndag;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig! Dette var jo bare en kjempefin award;) Den skal jeg ta med meg med stoor glede! Håper du har en fin søndag;)

    SvarSlett
  3. Fro en flott award du har laget!!
    Den blir sikker godt mottatt av de som har fått den:)
    Koselig gjort!

    Ha en riktig så fin søndag:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Tusen tusen takk :) Du aner ikke hvor stor pris jeg setter på dette. Jeg ble skikkelig rørt nå...
    God klem til deg :)

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Koselig at du vil være med på trekningen på siden min;)og takk for link og at du vil være følger!! :-)Koselig!
    Kjenner noen av de du skriver om og er helt enig!!:-) Du er jo så snill da, som lager en award til dem!

    Ha en fin søndag!
    klem klem

    SvarSlett
  6. Så koselig blogg du har! Fant veien hit til deg etter at jeg mottok den nydelige awarden du har laget ( fra Lindas sylyst :o). Da måtte jeg jo sjekke ut bloggen og damen bak denne kreasjonen:o)
    Mange koselige bilder her hos deg. Liker godt stilen din - så kjekt å møte deg!
    Å drive interiørbutikk og å være dekoratør, høres veldig kjekt ut! Det har vært min drøm også, men jeg blir nok "ved min lest" en stund til:o))
    Ønsker deg en strålende dag og kommer gjerne tilbake på besøk.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  7. Hei hei.. her var det mye vakkert:) har selv jobbet med blomster tidligere... det er utolig arti.. kreative skjeler det liker vi..

    Jeg er ganske ny i bloggverdene så det dukker stadig opp nye blogger hele tiden.. som jeg blir sittende å drømme i..

    Ha en fin kveld videre:)

    Skal kikke innom deg igjen.

    K-J

    SvarSlett
  8. Ååå så koselig! Det var veldig hyggelig, og så så fine ord :)Det satte jeg pris på!

    Takk skal du ha!

    Ønsker deg en fin kveld! Jeg har vært på farten i helgen og skal slappe av :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  9. Hei! Så koselig en blogg du har - og mange fine og inspirerende bilder!!
    Ble litt nysgjerrig på hvem du var, da jeg fikk denne nydelige awarden du har laget, av Margrethes hus og hage.
    Kommer gjerne innom senere også!!
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett