12.10.2009

I morgen...


Nå har jeg endelig fått kjøpt inn 3 premier til giveaway som jeg har planlagt i morgen. Skal reise bort på torsdag, skal besøke min søster i Gøteborg, sammen med mine barn. Setter derfor i gang konkurransen så får den rulle og gå den uka vi skal være borte. Har hatt 5000 besøkende på bloggen, snart 80 innlegg og er klar for å engasjere dere bloggere og kanskje få noen nye venner. Samtidig ønsker jeg å glede noen av dere med noe jeg selv synes er vakre ting...
Håper dere henger dere på, synes blogging er så utrolig morro og inspirerende. Har trålet blogg etter blogg, sett så mye vakkert og fått mange gode tips og ideer! Dette er virkelig inspirerende. Innimellom er det litt stille fra denne kanten. Har jo egen butikk, barn både i skole og barnehage, små og store venner å pleie, så tiden strekker ikke alltid til. Da er det fint med trofaste venner som venter på neste innlegg, og legger igjen noen oppmuntrende ord:)
Awarden jeg delte ut i går, ble heldigvis godt mottatt og jeg ser at den allerede er delt ut til nye mottakere. Kjempestas at dere satte sånn pris på den og håper jeg selv fortjener den en dag. Er litt treg å legge igjen kommentarer, men det betyr ikke at jeg ikke følger med på dere, er innom alle og en hver som jeg følger og legger stadig til nye. Ha en flott tirsdag, kryper til køys nå:)
Håper vi sees i morgen, og at mange vil delta i konkurransen min.

3 kommentarer:

  1. Nydelig blogg du hadde ,kommer tilbake

    SvarSlett
  2. jeg vil gjerne være med på konkurransen din, kjempe gøy sånn ;)
    Håper alt er bare bra med deg. Godt med litt fri og reise bort litt;)
    klem

    SvarSlett
  3. Så spennende med konkurranse! Håper du får en god tur. :)

    SvarSlett