29.10.2009

Gammelt og slitt

I dette huset tilbragte min mor sine førtste leveår. Her har generasjoner vokst opp. Da jeg var liten var det alltid spennende å ta en tur inn i huset, se på gamle saker og leke litt. På loftet lekte jeg og min kusine "hus", dekte på bord, redde senger og koste oss veldig. Nå er det desverre mange uvedkommene ting der, gamle ødelagte ting, klær og søppel. Hadde godt kunne tenke meg å sette det i stand og bruke det som sommerhus. Aner ikke hva det villle koste, men tror det ville blitt et nokså dyrt prosjekt og jeg har desverre ikke råd nå. Huset er rødt, men jeg har fikset litt på fargen slik at det ser ut som det gjorde da jeg var liten.
Føler meg litt som huset ser ut, gammel og slitt.....
Har vært forkjølet i tre uker nå. og er enda ikke helt i form. Dette sitter jammen meg godt i! Har blitt lite blogging, mangler krefter og inspirasjon. Har vært innom noen blogger som jeg ser at andre også sliter med sitt. Jeg føler med dere og håper at vinteren ikke blir for tung for dere. Det kommer nok lyspunkter rett rundt hjørnet!

Ha en flott fredag og oppkjøring til helg. Skal på jobb, og går glipp av nok et loppemarked.....

Ps. minner om konkurransen min litt lenger ned på siden:)


1 kommentar:

  1. Det er veldig synd, men det er dessverre manges barndomshjem og besteforeldres hjem som forfaller. Vi har selv et par av dem i vår familie, og selv om det er mye engasjement, har få råd til å restaurere dem.

    Ønsker deg riktig god bedring og en god natt!

    SvarSlett