04.10.2009

Kjøkken bilderas




s





Litt kjøkken på tampen av uka, har jo bare vist detaljer herfra før. Da vi flyttet inn for 2 år siden, pusset vi opp mesteparten av huset. Kjøkkenet stod høyt på prioriteringslista og vi kjøpte et flatpakket fra Forest kjøkken. Forest er laget av Norema, men det leverses flatpakket. Vi måtte kjøpe noen deler fra Norema, som de ikke hadde hos Forest. Har ikke kjøleskap, men kjøleskuff fra Norcool. Fungerer greit i hverdagen, men trenger ekstra nor det skal bakes, til jul når det er mere mat i hus, ol. Er fornøyd med kjøkkenet, det skulle selvfølgelig vært større, ellers bra. Er kjempefornøyd med hvitevarene, induksjonstopp, ovn/mikro i høyskap alt fra Siemens. Gode arbeidssoner som gjør det lett å lage mat. Har brød i ovnen som skal ut nå, så vi blogges senere:) Ha en finfin søndagskveld!

5 kommentarer:

  1. heia.
    Fine detaljer fra kjøkkenet ditt.
    Jeg lurte på en ting...
    Hvor har du fått tak i tallerkenhyllen? Og var den dyr?
    Hilsen Eva L.

    SvarSlett
  2. Så flott kjøkken! Kjøleskuffer er nytt for meg, men det var jo genialt. Det er ikke så pent disse skapene som går fra gulv til tak... Lekre detaljer og koselig var det hos deg :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Nydelige kjøkkenbilder du viser,med mange skjønne detaljer,klem

    SvarSlett
  4. Kjempefint kjøkken, veldig gjennomtenkt;) Nå har jeg sydd ferdig gardiner til et stk kjøkkenvindu..jeg blir nervevrak av å sy...synes alt ser skjevt ut...og huff..nå har jeg det største vinduet igjen bare, så kanskje det kommer noen kjøkkenbilder fra meg også snart! Har aldri hørt om Forest før- kjøleskuff høres lurt ut;) Nydelig tapet du hadde- og lekker lysekrone- ja skikkelig gjennomført!
    Ha en fin start på uken!

    SvarSlett
  5. Flotte bilder av et lyst og trivelig kjøkken.

    SvarSlett