17.10.2009

Ville bare minne om konkurransen min:)
Reiser til Porsgrunn i morgen, skal til Sia å plukke ut vårvarer på fredag... Spennende, gleder meg veldig!
Tar barna mine med, siden Kevin har høstferie. Så drar vi videre til Lerum utenfor Gøteborg på lørdag, for å besøke min søster Tina og hennes familie i noen dager.
Morro å se at venninne awarden jeg laget, går videre til andre gode bloggvenninner dere har:)
Håper dere stikker innom og blir med på konkurransen min mens jeg er borte... Blogges når jeg kommer hjem igjen!



1 kommentar:

  1. Hei
    Dette er første gangen jeg er på din blogg.
    Jeg må si det er en nydelig blogg å bla seg igjennom. Hit kommer jeg gjerne igjen, setter meg som følger :O)
    Morsomt er det også at det første jeg ser er at du skal til Porsgrun som er min føde by.. er du fra Porsgrunn kansje?
    Ralfefarfars paradis ser jeg du også er blitt glad i,
    nok en felles ting der.
    Hvor har du butikk?
    Ta gjerne en titt innom min blogg.
    Kansje vi sees igjen...
    Varm hilsen fra Birgitte som håper du hadde en fin tur til Porsgrunn :O)

    SvarSlett